Persbericht: Ipad voor Paprikakweker

Op de tuinbouwrelatiedagen in Gorinchem was er in de stand van GreenQ een Ipad te winnen. Iedereen die zich aanmeldde voor de interactieve website www.samenwerkenaanvaardigheden.nl maakte kans op een Ipad. Begin deze week is de winnaar bekend geworden: Maikel van den Berg van Quality Peppers Paprikakwekerij Leo van den Berg BV. Op Woensdag 22 februari heeft de directeur van het GreenQ Improvement Centre, Marc Grootscholten, namens de partners van Samenwerken aan Vaardigheden de prijs overhandigd aan de gelukkige winnaar.

‘Samenwerken aan Vaardigheden’ is een gezamenlijk initiatief van GreenQ Improvement Centre, Wageningen UR Glastuinbouw, Priva, Certhon en TNO met als doel de toepassing van nieuwe, duurzame technologie in de tuinbouw te bevorderen. Wij informeren ondernemers, technische toeleveranciers en voorlichters over technische innovaties om de glastuinbouw duurzamer te maken en samen praktische ervaring op te doen. Gedurende vijf jaar wordt het project gefinancierd door Het Ministerie van Economische Zaken, Landbouw en Innovatie en de Provincie Zuid-Holland en maken zij het mogelijk om jaarlijks vijf projecten te realiseren.